Härligt,härligt =)

God morgon :)
 
Åh,vad skönt vi sov i natt - var bara vakna en gång för att Sebastian skulle äta lite =)
Vi behövde verkligen den sömnen,men det bästa är ju såklart att lillebror mår bättre <3
 
Sedan vi vaknade vid sju har vi hunnit med att äta frukost,göra oss iordning och tagit en sväng över till det andra huset. Hämtade hit lite smågrejor,bl a räkningar,som jag nu har betalat.
 
Vi skulle ju egentligen ha städat huset i helgen,men eftersom det fortfarande står möbler kvar (sånt vi inte ska ha kvar) tyckte vi inte att det var någon idé. Det är bättre att få bort allting först. Istället har jag fått lite gjort här hemma plus att vi bara har passat på att umgås :D
 
Idag ska jag fortsätta greja så det blir lite ordning på torpet ;)
Mormor och morfar var här i lördags. De hade med sig blommor från dem och mamma - tack så mycket :D
 Mormor hade t o m med en utekruka till de blommorna,som står ute plus att alla de hon tagit hemifrån satt i krukor. Sedan hade hon köpt med nya,som var ifrån mamma. De har jag letat fram krukor till så nu börjar det se lite hemtrevligt ut i fönstren =)
 
Sebastian sover igen och jag har lovat Patricia att hon ska få kolla på en film så det ska hon få göra nu. Hoppas ni får en mysig måndag så hörs vi senare :D
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: