Vi håller tummarna!!

God kväll :)
 
Jag har precis krypit ner i sängen efter att ha tagit mig ett bad - HÄRLIGT =D
 
Kent är ute i skogen och barnen sover så jag ligger här och njuter av tystnaden. Efter några jobbiga dygn då Sebastian varit sjuk verkar det äntligen gå åt rätt håll :) Han har ätit lite bättre idag plus att han lättat på trycket i magen så förhoppningsvis slipper han magknip i natt. Dessutom har han varit feberfri hela dagen. Näsan har runnit lite mer,vilket brukar vara ett tecken på att förkylningen håller på att ge med sig. Jag hoppas min lille skrutt blir frisk nu <3
 
 
Idag har vi varit och hämtat lite möbler hos en väninna till mamma och hennes sambo - tack så mycket =) Vi fick även fika och några goa skratt innan vi skjutsade hem mamma och åkte vidare hem till oss.
Jag tror det gjorde nytta för oss allihopa att komma hemifrån en stund - energinivån har ökat lite :D
 
Efter att ha ätit kvällsmat fick bägge barnen bada =) Sedan gjorde jag iordning lillebror och bäddade ner honom i sängen. Han somnade dock inte så jag fick ge honom lite mera mat. Han somnade vid mitt bröst och vaknade inte när jag lade ner honom i sängen. Han ligger fortfarande kvar där och snarkar <3
Hans storasyster fick kolla på en film på datorn innan jag läste för henne. Efter det somnade även hon gott :)
 
Nu har jag,som sagt var badat,vilket var riktigt skönt. Jag ska kika runt lite på datorn innan jag ska sova. Förhoppningsvis blir det en bättre natt än de senaste två...Om inte känns det lättare att hantera med tanke på energipåfyllningen =D
 
God natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: