Min goa tjej <3

Hej hej =)
 
Den här veckan har Patricia börjat dagis igen efter sommarlov och svinkoppor :D Det har varit bra både för oss att vara ifrån varandra lite.
 
När vi hämtade henne idag gjorde hon mig lite rädd. Såg henne springa och ropa på mig. Eftersom det står några små hus i vägen försvann hon hur min synvinkel några sekunder. När vi kom till grinden och gick in var hon borta. Varken jag eller fröknarna såg henne. Trodde att hon gått in för att hämta något,som hon gör ibland,men fröknarna därinne hade inte heller sett henne. Då kände jag faktiskt att jag hann bli lite rädd innan vi kom ute igen och såg att en av fröknarna,som var ute hittat henne i lekstugan :)
 
Innan vi åkte hem fick hon leka lite mer med en av kompisarna. De gungade gungbräda medan hennes mamma hämtade hennes storasyster. När hon kom tillbaka skulle både dem och vi åka hem. Då blev Patricia sur och tog ut det på lillebror.
"Jag vill inte ha en bebis! Stoppa in honom i magen igen!"
Jag,som inte kunde hålla mig för skratt frågade henne vem hon skulle busa med då.
"Jag har redan kompisar!" Haha - goa unge <3
 
Kompisen,som hon lekte med ska snart bli storasyster så det var nog det hon fick det ifrån. Det lät så kul - stoppa in honom i magen igen ;) Jo,men visst - säg till när du vill ha honom tillbaka ;D Haha!
 
Sedan vi kom hem har hon dock både myst och busat med lillebror så jag tror minsann att hon tycker om honom litegrand i alla fall :D
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: