Lillkillen <3

Hej hej :)
 
I onsdags fyllde min lilla son 9 månader =D
Det har hänt en hel del på de här månaderna. Han växer så det knakar - både fysiskt och psykiskt. Han har börjat stå mer och mer utan stöd. Jag har dessutom hört att han smugit för mamma och tagit ett vingligt litet kliv framåt vid två olika tillfällen :) Jag hoppas jag också får se det snart =D  
 
 
Han ÄLSKAR att bli jagad =D När någon kommer emot honom och säger "ska jag ta dig?" blir han helt galen! Huvudet går hit och dit medan han viftar med armarna - ser ut,som han försöker lista ut en flyktväg ;) Om han hinner kryper han iväg fort,som ett skott samtidigt,som han skrattar för fullt :)
 
 
 Igår bytte jag ut babyskyddet mot en vanlig barnstol. Tror han kommer sitta bättre i den :)
Förut har han suttit på vänster sida i baksätet,men eftersom den här stolen tar mer plats fick vi byta plats på honom och storasyster för att det inte ska bli för trångt åt "chauförren" =D
 
När vi kommer hem ska jag göra rent babyskyddet och se till att Mats och Anna får hem det. Det börjar bli dags för dem att räkna ner nu och då kan det vara skönt för dem att ha det hemma :)
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: