Våran lilla semester =)

God morgon,god morgon :D
 
Sambon har precis stuckit iväg till jobbet och barnen och deras mormor sover fortfarande så jag tar mig lite egentid framför datorn =) Tänkte tidsinställa några inlägg,som kommer dyka upp då och då under helgen.
 
 
Idag är det,som jag redan talat om dags för oss att åka på våran lilla minisemester. Vi ska åka till Kungsbacka utanför Göteborg för att sova i en campingstuga i tre nätter. Mer än så har vi inte planerat. Vi tycker det är skönt att vara spontana och ta dagarna,som dem kommer =)
 
Monica,Lars,Kicki och Edvin är också där. Det var faktiskt de,som skulle åka först. När de frågade om vi ville följa med sa vi ja fast vi egentligen inte vet vad vi ska hitta på. Ska bli skönt bara att få komma hemifrån några dagar :)
 
Tydligen ligger Kungsbacka bara några mil ifrån Ullared så det kommer nog bli en tripp dit - jag längtar inte alls ;D Har velat åka dit läääänge för att shoppa. Ska bli kul att se deras nya barnavdelning. Därifrån kommer det nog följa med en hel del eftersom både Sebastian och Patricia behöver kläder i större storlekar =)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: