Årets första dopp =)

God morgon :)
 
Vi har precis blivit färdiga med våra morgonbestyr =D
Patricia börjar dagen med en film medan Sebastian kryper omkring i hela huset :) Jag håller på att greja lite. Det blev inte särskilt mycket gjort igår för vi åkte till Ingegärd och Bosse för att bada =) Det var härligt :D
 
Patricia ville absolut inte bada,men tillslut gav hon med sig och hade jättekul både i den stora poolen och bubbelpoolen - simmade omkring som bare den. Hon är verkligen jätteduktig på det trots att vi aldrig övat på det. Det vore nog kul för henne att få gå på simskola så jag ska kolla upp hur gamla de måste vara för att få börja. Hoppas hon kan vara med från i år för det skulle hon säkert tycka vore jättekul =D
 
Jag passade på att träna lite - både simmade och gjorde lite andra övningar i vattnet. Det var härligt! Det skulle absolut inte vara fel att ha en egen pool ;)
 
Efter att ha badat klart bjöd Ingegärd och Bosse på mat. Patricia och jag delade på en kycklingrulle. Eftersom de köpt två fick vi med den ena hem så dagens lunch är redan fixad = perfekt!
 
Nu ska jag fortsätta greja innan lusten försvinner helt - vi hörs säkert senare :) Hoppas ni har en härlig fredag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: