Torsdagsmys :)

Hej hej :) 
 
Idag har jag och Sebastian umgåtts lite med mamma =D Vi tog en lång promenad,åt lunch och drack kaffe ute i solen. Mormor och morfar kom också förbi en sväng. 
 
Axel,som varit i skolan,åkte med mig och Sebastian till Väse när vu skulle hämta Patricia. Tror hon busat extra mycket idag för hon somnade i bilen och ville fortsätta sova i sängen när jag väckte henne. Hon ligger däruppe och snosar så gott :) Lillebror,som sov i 2 1/2 timme hos mamma är hur pigg som helst ;D Han håller på att busa. Som ni ser har han missuppfattat hur en gåstol används ;) 
 
 
Jag har börjat plocka rätt lite - ska fortsätta så det blir lite ordning på torpet =D 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: