Lite trimstrams :)

God kväll,god kväll =)
 
Jag är inne på min tredje och sista jobbnatt för den här gången. Jag kände mig oförskämt pigg enda tills jag råkade titta mig i spegeln nyss ;D Jag såg inte alls särskilt pigg ut - snarare speglade det att jag inte sovit ordentligt på flera dagar =) Lite utsmetat smink på det och ni kanske kan tänka er hur jag ser ut - haha :)
 
När jag slutade mitt pass i morse åkte jag förbi grannarna,tillika sambons chef med familj,för att hämta barnen,som varit där en stund både igår och idag eftersom Kent har hand om ladugården den här helgen. Precis,som igår höll Sebastian på att leka för fullt med Niklas när jag kom,men det var ändå inga problem med att få med honom hem. Patricia däremot har blivit väldigt envis vid sådana tillfällen då det är dags att säga hejdå - det spelar ingen roll vart man är,hon ska minsann inte åka hem! Det är minst sagt träligt,men med lite hjälp med övertalningen gick det tillslut bra utan att jag behövde bära ut henne ;)
 
När Kent slutat kom han hem för att byta om samt hämta barnen och Stei innan de stack iväg till skogen medan jag låg hemma och sov några timmar :) Typiskt nog var det ju riktigt kallt i morse så barnen var inte med pappa särskilt länge utan fick åka till farmor och busa istället =D Runt halv tre,efter sömn och en välbehövlig dusch,var jag också där. Faster Maja fyller nämligen 16 år idag så skulle ha lite kalas =)
 
När vi kom hem igen hann jag vila mig en timme ungefär innan jag fick bege mig tillbaka till jobbet. Det kanske låter konstigt,men det var nog första gången jag njöt av att det snöade när jag var tvungen att köra bil ;) Det var minsann på tiden att snön hittade hit :D Nu håller jag alla tummar och tår för att den får ligga kvar några veckor. På jul vill vi självklart ha snö och sedan måste vi ju hinna leka lite i den också <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: