En gosig son <3

Hejsan :)
 
Idag har Sebastian varit riktigt gossjuk <3 Han har kommit fram för att pussas och gosas med både mamma och storasyster =) Några av pussarna är mysigare än de andra ;D Själv föredrar jag stängda munnar medan han verkar att ju mer man gapar desto bättre ;)
När han ser att man inte tycker att det är så mysigt skrattar han och vill pussas ännu mer - busunge <3
 
För en stund sedan gjorde jag rent hans ögon sedan sa jag till honom att han kunde gå före in till soffan. Då såg han ut,som ett frågetecken - "Va e de?". Då sa jag att han skulle gå till storasyster. Han försvann,som ett skott sedan gick det inte att ta miste på att han hittat henne för jag hörde ett klart och tydligt "Där" :D
 
Han började med att sitta en stund hos storasyster innan han kom smygandes till mamma <3 Efter en stund gick han iväg till trappan och kollade efter mig för då ville han gå upp och sova =)
 
 
Nu ska jag spela memory med Patricia =) Sedan bir det lite mera soffmys innan hon också ska sova.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: