En sur och trött son...

God morgon/förmiddag =)
 
Ojoj,vilken sur kille jag hade här förut! Han kastade ut hela lådan med lego och ville inte städa efter sig. Jag gav inte upp utan vi hjälptes åt (även hans snälla storasyster var med). Han försökte smita iväg flera gånger och blev jättesur när jag hämtade tillbaka honom :)
 
Han brukar vara med och städa,men han var nog för trött. Han fick faktiskt gå och lägga sig efteråt. Han somnade så det var nog det största problemet =D
 
Jag och Patricia har spelat spel och nu tittar damen på teve. Jag passar på att pusta ut i soffan en stund innan det är dags att fixa lunch. Sedan dröjer det inte länge innan vi ska göra oss iordning för att åka hemifrån. Barnen ska busa med Axel och Linnea en stund medan mamma och pappa jobbar :D
 
Eftersom jag slutar vid nio idag och jobbar delad tur i morgon tänkte jag sova hos mamma i natt. Jag har inte bestämt hur jag ska göra på rasten...Samtidigt,som det vore mysigt att åka hem och umgås lite med familjen,så kan det vara skönt att passa på att ta lite egentid för att samla nya krafter :) Mamma håller ju på att flytta så snart kan jag ju inte välja utan måste åka hem. Dessutom är det ju faktiskt en bit att åka. Sedan ska jag ju hem efter jobbet på kvällen också. Jag kan inte direkt påstå att jag är särskilt sugen på att åka fram och tillbaka flera gånger,men vi får se. Eventuellt ska familjen komma in till stan så vi hittar på något tillsammans ändå - vi får helt enkelt se hur det blir  :)
 
Jag har i alla fall tidsinställt några inlägg,som kommer ploppa upp under helgen så det inte blir helt tomt härinne :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: