Då var det måndag igen :)

Hej hej =)
 
Efter att ha varit ledig i helgen mjukstartade jag veckan med att sluta klockan 12. När jag slutat åkte jag till dagis för att prata lite om hur det går för Sebastian. Precis,som jag trodde,fungerar det jättebra :D
Det är så skönt att veta att både han och Patricia trivs :P
 
Efter samtalet var det dags att åka hemåt,men först stannade vi till på Monicas jobb för att hämta lite pellets.
När vi kom hem fick Sebastian,som somnat jättegott i bilen,fortsätta sova i sängen medan jag och Patricia spelade spel samt vilade i soffan.
 
Vi har haft besök av Kents kompis Henrik samt av Monica och Linnea =) Dessutom har vi möblerat om lite i vardagsrummet för att få plats med pelletsen. Förutom det har vi mest tagit det lugnt :D
 
 
I lördags var Stei ute i skogen med Kent. Då tyckte Patricia att vi behövde en ersättare så hon lekte hund - med koppel och allt ;) Busunge <3
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: