Ett litet bildregn :)

God kväll :)
 
Efter att ha ätit kvällsmat och badat somnade Sebastian gott =D
Kent är borta så jag passade på att mysa lite extra med min goa tös <3 Nu har hon faktiskt somnat på soffan - tror hon var lite sliten ;D
 
Nu när lugnet har lagt sig tänkte jag visa några bilder för er =)
Det blir väldigt dåligt med det eftersom internetet är seeegt - blir bättre när det blir en ny månad.
 
En liten cooling,som hon själv säger ;)
 
 
Tjejen hjälper mormor att baka =)
 
 
Min fina tjej på julafton <3
 
 
Mosters älskade lilla Linus,som växer så det knakar <3
 
 
En liten kille på motorcykeln,som han fick av farmor i julklapp :D
Han var faktiskt lite rädd för den när han fick den,men när Linus kört omkring på den och visat att det inte var någon fara så gick det bra =)
 
 
 Vad kul det är att sitta och minnas tillbaka <3
Nu ska jag fortsätta gå igenom skivor med bilder så jag kan tömma kameran - vill vara säker på att jag överfört alla innan jag tar bort dem. Vore väldigt synd om de försvann :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: