Ett snabbdopp =)

God kväll på er =) 
 
Idag var jag riktigt trött när jag kom hem från jobbet,runt halv fem. Trots det gjorde vi oss iordning och stack iväg för att bada. Göran följde också med :)
För andra gången den här veckan försvann solen och det började och åska samt regna precis när jag slutat! Vi hann ju i alla fall doppa oss och jag fick se att Sebastian lärt sig simma :D Herregud hur han höll på. Ena stunden låg han på mage och nästa på rygg. Vid det sistnämnda låg han och sprattlade med benen så de stänkte vatten på oss andra - busunge <3
 
Efter ett snabbdopp åkte vi vidare till Monica,som bor precis bredvid sjön,för att fika innan vi åkte hemåt. 
 
Kent har städat hela nedervåningen idag - det har nog aldrig varit så rent förut ;D Barnen hade dock härjat på övervåningen så jag dammsög lite snabbt innan jag fick bädda rent i alla sängarna eftersom de dragit ner allt på golvet så pappa fick slänga det i tvätten. 
 
Nu är de små busfröna nattade. Jag kan inte bestämma mig för om jag ska krypa ner i ett bad eller i sängen...Får fundera på det en stund =) Förutom Göran så är även Henrik här nu. De tittar på jaktfilm så jag lär inte få något sällskap därifrån i alla fall :D 
 
 Jag kanske ska läsa lite i den här: 
 
 
Den är faktiskt riktigt bra =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: