En frustrerad mamma :(

God kväll =)
 
Ja ni,det här med nattandet börjar bli väldigt jobbigt tycker jag :( Trots att jag drog ut på det med en timme har Sebastian fortfarande inte somnat. Han bara grejar och grejar i sängen,klättrar ur m.m. Jag känner att jag snart är på bristningsgränsen!
 
Jag hade planerat att träna idag,men klockan är ju snart nio så vi får se hur det blir med den saken. Det beror på hur länge till han tänker vara vaken...Nu har jag lagt honom bredvid mig i Patricias säng och satt på lite tyst musik. Det återstår att se om det hjälper...
 
Det lättaste vore nog att låta honom vara vaken tills han själv vill sova,men då skulle han kunna vara vaken hela natten...Jag tror jag ska googla lite för att försöka få tag i lite tips för jag blir galen snart! Är ju,som sagt,van vid att han bara somnar så det är en väldigt stor omställning. Jag har inte insett hur bra vi har haft det förrän nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: