Det blir inte alltid som man tänkt sig ;)

God kväll,god kväll =D
 
Ojoj,säger jag bara! Vi åt kvällsmat på pizzerian idag. Niklas och familjen samt deras andra "dräng" gjorde oss sällskap :)
Med tanke på hur barnen höll på är det konstigt att någon av oss lyckades få i oss någon mat alls ;D De kunde inte sitta stilla och ville inte lyssna. Det var en liten pärs,men varje gång man klarar av en sådan situation känner man sig lite bättre,som förälder =)
Tack familjen Boqvist för den goda maten :D
 
Idag har vi dessutom haft besök av Anders och Maria =) Maria friserade barnen och Kent så nu är de ännu finare/tuffare alla tre <3
 
Efter lunchen passade jag på att lägga mig för att läsa en stund medan Sebastian sov. När jag var tonåring kunde jag läsa hur mycket som helst - läste flera böcker i veckan. Numera är det tyvärr inget jag prioriterar,men jag hoppas det blir ändring på det! Jag har hittat en bok,som jag verkligen fastnat för. När jag väl börjar läsa kan jag knappt sluta - det är precis så det ska vara =D
 
Jag har avslutat dagen med att kolla på en film och äta lite gott. Barnen sover och Kent är ute i skogen så jag har haft lite mera egentid :) Nu ska jag kika runt på datorn en stund innan jag ska sova.
 
Jag vet att jag sa i torsdags att jag hade något roligt att berätta. Eftersom jag och barnen var i Nybble hela dagen igår hann jag aldrig med att skriva. Jag ska tidsinställa ett inlägg till i morgon förmiddag så kika gärna in då så får ni se vad det är =D
 

Min älskade lilla tjej vid årets första poolbad <3
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: