Hej kompis,det går bra nu ;D

Hej hej =)
 
Nu ska ni äntligen få veta vad som händer :D
 
Jag vet inte om jag har berättat för er att jag var på en anställningsintervju för några veckor sedan (?). Jag var lite osäker på hur det gick och ärligt talat kändes det inte så bra,men jag kan säga att det gick betydligt bättre än jag trodde! Jag fick nämligen jobbet!
 
Det känns så himla bra =) Äntligen kommer jag få jobba med det jag vill,som fast anställd! Efter att ha varvat timvikariat med sommarjobb samt längre vikariat enda sedan studenten (förutom mina två mammaledigheter förstås) känns det jätteskönt att äntligen få en "belöning" :D Jag är så himla glad och det känns så skönt att vi faktiskt har tur den här gången! Det är minsann på tiden att det går bra för oss också! Det ska bli sååå skönt att inte behöva oroa sig för framtiden!
 
Samtidigt,som jag är jätteglad och spänd på att börja på ett nytt jobb är jag lite ledsen också :( Jag kommer sakna mitt arbetsgäng på Stenstaliden :/ Jag har lärt mig otroligt mycket sedan jag började där och tycker så himla mycket om alla mina arbetskamrater <3 De är ett riktigt mysigt gäng - jag har alltid känt mig välkommen där,enda från första dagen!
 
Jag känner dock att jag är redo för nya utmaningar =) Jag har ju jobbat inom hemtjänsten de senaste åren,men innan dess var jag bara på boenden - precis som jag kommer vara nu. Japp,mitt nya jobb är på ett boende :D Något,som känns extra roligt är att jag kommer jobba med några,som jag jobbade mycket med när Högliden fanns =)
 
Jag är riktigt förväntansfull och det ska bli kul :D
 
Jag kommer att börja precis efter att jag jobbat färdigt för sommaren så jag ska passa på att njuta av min lediga tid nu =) Med tanke på vädret känns det ju inte fy skam att få vara lite ledig innan allt sätter igång :)
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, alltid så himla skönt när man känner att pusselbitar faller på plats och saker klickar :)

Svar: Visst är det =D perfekt!
Jenny

2014-05-27 @ 15:00:29
URL: http://fruedholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: