En fullspäckad,mysig helg <3

Hejsan hejsan =)
 
Jag och barnen vilar i soffan - det var välbehövligt efter några fullspäckade dagar :D
 
I fredags jobbade jag till fyra. Då åkte jag för att handla present åt morfar,som fyllde år,samt lite mat inför helgen. Jag hittade tyvärr inget till morfar så det fick bli en blomma så länge. När jag var färdig med det mötte jag upp resten av familjen så vi kunde åka tillsammans till Nybble =) Där bjöds det på både smörgåstårta och vanlig tårta :) Bägge barnen somnade gott i bilen när vi åkte hemåt!
 
I lördags gick dagen åt att förberedda inför kvällen då vi fick besök :) Vi bakade en cheesecake,som av någon anledning delade på sig så botten följde inte med resten,men den var lika god trots att man fick den i två delar ;D 
Själva middagen bestod av tacos =) 
 
 
Igår var vi i Nybble igen. Kent skulle hjälpa morfars jaktlag så jag och barnen följde med för att umgås lite med mormor/gammelmormor <3
 
 
Sedan mös vi bara hemma =) 
När Kent skulle bada fick han vara i fred en liten stund sedan kastade jag i Sebastian med kläderna på ;) Det fick jag ångra för båda grabbarna började plaska vatten på mig - jag kunde vrida ut jeansen när de var klara ;D Till sist ropade vi på Patricia,som Kent lurade så haj kunde kasta i henne med :) Det slutade med att vi satt alla fyra i badkaret <3 
 
Efter badet tittade vi på teve innan det blev en tidig kväll för mig. Det behövdes efter helgen =) 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: