Blivit bortskämd =)

God kväll på er =) 
 
Jag har precis kommit hem ifrån helgens andra kvällspass på jobbet.
Både igår och idag har jag fått presenter när jag kommit hem :D Igår fick jag choklad och lotter av min älskade sambo,eftersom han lämnat mig ''ensam'' hela veckan - tack så mycket,älskling <3 
Idag väntade två flaskor vin plus ännu mer choklad på mig =) Detta var ifrån en tysk kille,som jagar med Kent och dem. De har varit i Sverige i helgen och hade med detta till mig plus lite till resten av familjen också - danke Danilo :) 
 
Jag ska erkänna att jag inte lärt mig dricka vin än :) Jag dricker faktiskt i princip aldrig alkohol överhuvudtaget,men jag ska ge det ett försök då jag även fick en flaska av några grannar när jag fyllde år. Jag har alltså fler flaskor att avnjuta - hoppas bara att jag tycker det är gott ;) Jag kan tänka mig en mysig söndagkväll med lite god mat och ett glas vin (eller två ifall jag tycker det är väldigt gott) =D 
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: