Små ''Pippifantaster'' <3

God morgon,god morgon :D
 
Ojoj,jag blir alltid lika fascinerad över hur mycket energi barnen har! De håller igång i ett från morgon till kväll,sju dagar i veckan,365 dagar om året =) Jag blir trött bara av att kolla på dem - önskar jag hade en tredjedel av deras energi,det hade räckt långt ;D
 
Igår eftermiddag kom Linn och Pontus hit för att fira 2åringen lite =) Vi åt tårta och lite annat gott,som jag och Patricia bakat,öppnade paket och pratade massor,som vi alltid gör ;) Sebastian fick en Pippi Långstrumpfilm - världens bästa present om man frågar honom =D Han älskar verkligen den tjejen! Visst,det gör Patricia också,men inte alls på samma sätt! Han blir helt tokig så fort han ser eller hör något om henne. 
 
De fick ju naturligtvis se filmen igår. Jag fick gå in och titta till dem flera gånger för att de var så tysta ;) Det brukar oftast vara något lurt på gång då,men de satt så lugnt och stilla och tittade =D 
 
Förut när storasyster startade skivan med Astrid Lindgrenlåtar på skrek han ''Pippi'' så högt han bara orkade innan han började dansa för fullt - sötnöten <3 
 
De hinner knappt vakna innan de frågar efter ''Pippi'' så jag lovade dem att de skulle få äta frukost framför teven idag om de lekte lite innan och det kan jag lova att de har gjort ;D På tal om frukost ser jag att tiden springer iväg. Det är väl dags att börja dagen på allvar för idag ska jag jobba igen :) 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: