En bus och mysdag =)

God kväll,god kväll :)
 
Idag har vi varit i Molkom och umgåtts med Martin,Katrin,Sigrid och Stina =) Det var väldigt längesen vi sågs så det var kul! Barnen lekte faktiskt riktigt bra hela dagen :) 
 
När vi åkte hem somnade både storasyster och lillebror. Den sistnämnda behövde jag bara bära in till sängen,men Patricia vaknade till. Jag försökte natta henne,men hon kom ner efter en stund. Hon bäddade ner sig på golvet och låg där tills jag försökte natta henne igen. Då gick det bättre =) 
 
Jag harb passat på att ta lite egentid. Jag har lyssnat/tittat på Gleelåtar medan jag plockat rätt på alla leksaker i vardagsrummet samt förberett lite inför scrapbooking. Jag tänkte att jag skulle fortsätta med barnens album någon dag så jag klippte till lite bilder inför det :) 
 
Nu har jag lyssnat färdigt på låtarna från säsong fyra så nu ska jag se färdigt en film,som jag började titta på häromdan. Förhoppningsvis somnar jag sen för i morgon ska vi upp tidigt igen.
 
Monica kom förövrigt förbi en sväng förut. Hon hade varit på marknad och köpt en varsin present åt barnen. Patricia fick en räknebok och Sebastian den här tröjan,som jag tycker är klockren ;) 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: