Sjukling samt en mysfredag <3

God eftermiddag :D
 
Den här veckan har jag legat sjuk i både det ena och det andra (bl a en släng av magsjukan) :( Tur i oturen var att jag varit ledig både igår och idag så jag har "bara'' behövt sjukskriva mig i två dagar,vilket känns tillräckligt! 
Den misstänkta magsjukan gick över fort,men jag har en förkylning,som inte vill ge med sig. Hostan blir bara värre och värre så om jag inte blir bättre snart kanske det får bli en besök hos farbror doktorn för fröken Jenny =/
 
I ett försök att piggna till har vi varit i Karlstad både igår och idag. Igår åkte vi direkt efter att Kent slutat jobbet. Det blev ett besök på biltema,IKEA och Rusta innan vi slutligen avslutade med kvällsmat på Burger King. På Rusta köpte vi bl a en pyssellåda med allt möjligt i! Vi har nyss invigt den och den gick godkänt av både mig och barnen ;) 
 
 
 
 
 
På IKEA hade vi hoppats på att hitta en ny säng till Patricia. Vi har nämligen bestämt att barnen ska få ett varsitt rum. Vi vill ha en våningsäng med en liten skrivbordsdel under och sedan en myshörna bredvid. Tyvärr hade de ingen,som passade oss. Antingen var de för höga eller för små...Vi får leta vidare! 
 
Idag har Kent varit ledig så på förmiddagen åkte vi alltså in till stan igen. Medan vi ''tjejer'' shoppade loss på Bergvik passade ''grabbarna'' på att göra lite annat =) 
Patricia brukar tröttna ganska fort,men idag var hon riktigt shoppingsugen så vi kom hem med en hel del nytt åt henne :D Jag tror att hon tyckte det var extra kul eftersom hon hade med en plånbok,som hon fick av mig innan vi åkte hemifrån,i sin lilla väska. Dessutom fick hon pengar så hon kunde betala sakerna själv =) Hon köpte lite kläder,två diadem (bla det hon har på bilden ovan,med Mimmi),''smink'' (dvs läppsyl),foppaskor att ha inne på dagis,ett memory med prinsessan Sofia,ett halsband (även det har hon på sig på bilden,vet dock inte om det syns så väl) och en hårborste med mylittlepony - gissa om hon var glad? ;D
Jag njöt av att få ro om min lilla tjej ordentligt <3 Vi får absolut göra om det igen och hoppas på att det går lika bra då =) 
 
Nu ska vi äta lite kvällsmat innan det är dags att avsluta denna mysiga fredag med lite godis =D 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: