Dejt och korvgrillning :)

God kväll,god kväll :)

Idag har jag och sambon varit på "dejt" <3 Det var äntligen dags för oss att få gå på "Stört 2.0",som Kent fick biljetter till i julklapp av chefen med familj. Showen var riktigt bra och vi skrattade en hel del
;) 

Medan vi "dejtade" var barnen hos farbror Göran =) De var bl a ute i skogen och grillade korv :D Göran han byggt en liten jaktstuga,som de gick till - gissa om de var nöjda när vi hämtade dem? ;) 

När vi kom hem åkte Kent iväg för att jaga vildsvin medan jag och barnen mös i soffan en stund innan vi läste en bok :D Sedan var det läggdags för barnen,som somnade gott i sina sängar =) Jag har tittat på en film,men nu har jag bäddat ner mig i sängen. Jag är riktigt trött så nu ska jag också sova - god natt på er :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: