Shopping och nytt rekord :)

God kväll,god kväll :) 

När Kent kom hem från jobbet stack jag iväg till stan. Jag började med att shoppa lite kläder åt barnen på Coop,som har massor av kläder för 10 kronor styck den här veckan. Tyvärr var det svårt att hitta något eftersom allt låg i stora trälådor,men det blev en tröja till Patricia och tre till Sebastian :D Jag köpte även trepack kalsonger för 20 kronor till lillebror :) Jag har alltså fyndat ordentligt idag = inte helt fel ;) 

Efter det hoppade jag in på Lidl en sväng. Jag skulle köpa några goda chokladbarer,som de haft,men idag fanns det inga så det fick bli några med choklad och banan. 

Sedan avslutade jag med att simma. Jag slog mitt rekord med två minuter - jag simmade 1 km på 44 minuter :) Jag är så jädra glad =) Det kändes som att jag flög fram i bassängen <3 

Nu har jag varit hemma en stund och känner mig fortfarande lika nöjd :) 
Det känns,som att jag kommer sova gott i natt ;) Konstigt nog är jag inte alls lika trött,som jag brukar vara efter att ha simmat = härligt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: