Glada nyheter <3

God morgon,god morgon :) 

Jag har glada nyheter - våran vovve har återhämtat sig ordentligt och är piggare än på länge ;) Ärligt talat trodde vi inte att han skulle överleva detta så det är verkligen en lättnad <3 

Barnen hostar då och då,men annars är de,som vanligt :) Just nu myser vi i soffan <3 


Jag själv känner mig inte särskilt nämnbart bättre,men det går väl över snart hoppas jag! 

Idag är vi lediga,men vi ska inte vara hemma. Först och främst ska vi åka till Nybble =) Mormor och morfar ska passa barnen medan jag ska in till stan för att få ordning på håret :D 

Sedan ska jag träffa Anna för att shoppa de sista julklapparna :) Jag är nästintill klar,men har lovat mormor att jag ska hjälpa dem att fixa något till barnen så det är ändå lite,som behöver köpas. Jag har dock några idéer så förhoppningsvis blir jag klar idag =D 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: