Skruttigt :/

Hej hej :)

Ja ni,det är lite mycket här hemma just nu! Som ni vet vabbade jag för Sebastian i fredags. Han har blivit bättre under helgen,men dras fortfarande med en snorig näsa. 

Själv har jag inte orkat få särskilt mycket gjort de senaste dagarna. Jag känner mig mer eller mindre däckad av den här förkylningen :( 

Igår natt kräktes Patricia! Sedan har det inte blivit något mera,men eftersom man aldrig vet får jag vabba för henne både idag och imorgon. 

Som om inte detta vore nog blev Stej dålig efter att ha varit med Kent i skogen i lördags. Han fick vara inne igår och han rörde sig inte många millimeter under dagen ändå andades han jättetungt...När Kent kom hem efter en jaktdag i Årjäng ringde han till Mirja,som rådde oss att åka iväg med honom. Det fick alltså bli ett akut veterinärbesök..

Det visade sig att han har fått en allvarlig lunginflammation! Vi ska ge honom mediciner i några dagar innan han ska dit på återbesök. 

Jag och barnen har hämtat medicinerna idag. Vi håller tummarna för att han piggnar på sig och blir frisk snart <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: