Mamma/dottertid samt pappa/sontid <3

God kväll,god kväll :) 

Igår hade vi ju lite mamma/sontid samt pappa/dottertid - idag körde vi mamma/dottertid samt pappa/sontid <3 

När Kent kom hem från jobbet började jag och Patricia baka. Sebastian var med en liten stund,men sedan följde han med pappa till stan =) Han köpte ett nytt bilbatteri igår. Det var tyvärr fel så han fick åka in idag med för att byta det. De passade på att träffa farmor och några till för att äta mat :D 

Medan pojkarna var borta bakade vi tjejer färdigt innan vi tog på oss och gick en varsin promenad med hundarna. Eftersom det var mörkt åkte reflexvästarna på - både på mig och Patricia :) Jag upptäckte att hennes var lite trång så vi får köpa en ny! 

När Scott och Stei fått uträttat sina behov gjorde vi iordning några goda smörgåsar samt hoppade i sovkläderna innan vi bäddade ner oss under Patricias säng :) Lilltjejen fick välja några godisar,som hon fick mumsa i sig efter kvällsmaten. Vi släckte lampan och satt på "Lotta " på Patricias teve. Det var mysigt att ha "pyjamasparty" <3 


Nu ligger tjejen kvar själv och försöket somna medan jag krupit ner i soffan. Jag tänkte titta på "Familjen Annorlunda" =) Grabbarna har nyss kommit hem så Sebastian ligger här bredvid mig <3 Kent är ute och försöker få ordning på sin bil :) 

Det har varit roligt att få umgås lite själv med barnen - ett i taget :) Jag tycker det är viktigt att man gör så ibland. Vi måste bara bli bättre på det :D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: