Bilder från barnens rum :)

God kväll :)
 
Ikväll har jag med hjälp från storasyster (lillebror hjälpte till litegrann när jag hotade med att slänga alla leksaker i hans rum) städat barnens rum. Patricia gjorde det mesta i sitt rum själv medan jag möblerade om och städade i lillebrors rum. Jag tyckte det blev bra med mycket öppen yta,som han kan leka på =D 
 
 
Sängen hade gått sönder så den fick jag skruva isär och kasta ut (får komma ihåg att flytta den från gräsmattan i morgon). Han får ligga på bara madrassen tills vi skaffat en ny :) 
 
 
Nästa projekt är att få upp en ny stång i storasysters garderob så jag kan hänga hennes kläder. Just nu ligger allting på hyllan,vilket blir väldigt trångt...
 
 
Patricia ville såklart vara med på ett hörn även här :)
 
 
 
I morgon ser det troligtvis inte ut såhär,men det får ju vara snyggt i natt i alla fall ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: