Våran mysiga helg <3

God kväll,god kväll :) 
 
Den här helgen har vi haft det toppenbra <3
 
Igår var den här lille godingen hemma och hälsade på =) Han hade med sig mamma Linn och pappa Pontus också ;D Vi grillade,åt lite gott som barnen hjälpt mig att baka och drack lite gott. 
 
 
Det var mysigt att få träffa dem :D
 
Idag har vi spelat spel tillsammans hela familjen,haft besök av farmor,spelat mera spel och ätit god kvällsmat med farbror Göran :) Jag och barnen har dessutom hunnit med att städa deras rum. Jag förstår inte att två personer kan stöka ner så mycket ;) 
 
Jag har precis tagit mig ett barn medan barnen försöker somna. Nu ska jag och sambon spela lite spel (för omväxlingensskull) :D 
 
God natt på er!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: