En sån dag man helst slipper :(

God kväll,god kväll :D 

Usch,idag jag har haft en usel arbetsdag :/ Jag bröt mer eller mindre ihop när jag åkte därifrån! Efter att gråtit av mig och intalat mig själv att allt inte bara var mitt fel kändes det lite bättre =D 
När jag kom hem var hela familjen vaken så jag hann med att mysa en stund var med alla tre <3 

Nu ligger jag i sängen och försöker sova,men tankarna bara mal runt i huvudet så jag måste få skriva av mig lite först! 

Det är inte roligt när man känner att man gör sitt bästa och lite till och sedan får massa kommentarer slängda i ansiktet :( Jag tror att en stor anledning till att jag blev så ledsen är jag helt enkelt inte mår alls bra överhuvudtaget just nu! Jag är inte sjuk eller så utan känner mig mest nere..Jag har,som sagt mycket tankar,som mal vilket är riktigt jobbigt! 
Det händer saker runt omkring mig,som jag vet att jag inte kan påverka,men det får mig fortfarande att må väldigt dåligt..

Nu ska jag försöka lägga bort tankarna så jag kan få några timmars sömn innan det är dags för jobb igen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: