Nöjda barn <3

Hej hej :)

Idag är barnen och jag lediga! Patricia passade på att ta sovmorgon till halv åtta,men jag och Sebastian har varit vakna sedan halv sju. 

Vi har storstädat barnens rum. Sedan fick de vara med och bestämma vilka julgardiner de ville ha plus att vi tog fram lite andra julsaker till dem. För mig känns det egentligen lite tidigt med det,men de ville så gärna julpynta nu så det fick bli så :) Härligt talat känns det ganska skönt att ha i alla fall deras rum klara :D Det finns tillräckligt kvar att göra ändå ;) 

Efter städningen/julpyntningen var det dags att fixa lunch. Nu har vi ätit och jag har startat dagens andra tvättmaskin plus vikt det,som hängde  samt tagit ut hundarna. Nu vilar vi oss i soffan en stund innan det är dags att fortsätta med städningen =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: