Dop,tacokväll :)

God morgon :)

Idag tog bägge barnen,som brukar vakna någon gång mellan klockan 5-5.30 (ibland ännu tidigare!),sovmorgon till 8! Åh,vad härligt det var att få sova ordentligt =) Jag vaknade dock vid 7 så jag hann ligga och dra mig en stund också :D

I helgen har hela familjen varit ledig. Pappan har varit ute i skogen en del,men han har umgåtts med oss en del också <3 

I lördags var vi på dop :) Det var lille Alvin,som fick sitt namn :D Jag tycker det är roligt med såna saker,men barnen hade ingen bra dag varken innan eller under tiden dopet var :/ Efter själva dopet samt fikat tog Kent med sig Sebastian därifrån! Vi tjejer stannade kvar så Patricia fick hjälpa till att öppna alla fina presenter - då var hon nöjd <3 

När alla presenter var öppnade och folket började åka kom våra grabbar tillbaka en liten sväng innan vi tackade för oss =) 

När vi kom hem åt vi kvällsmat innan jag smet upp. Jag kände mig helt slut efter en dag full av bråk och gnäll :( Därför passade jag på att slänga mig i sängen framför en film medan barnen hade lördagsmys nere :) 

Under tiden drack Kent kaffe med Göran samt bytte lampor på min bil =D 


Igår började jag och barnen dagen med att åka iväg för att handla tillsammans med Monica :) 
Sedan följde vi med henne hem. Där bjöds det på lunch och fika samt lite spel innan hon skjutsade hem oss.

Senare blev det fullt hus då Monica och Maja,Henrik samt några tyska jaktkompisar till Kent kom hit för att bl a äta tacos :) Det var kul :D Barnen härjade för fullt och somnade sent. Jag fick faktiskt följa med dem upp tillslut. Medan jag läste somnade Sebastian gott <3 

Eftersom Kent behövde åka ner till jobbet för att hjälpa till med något åkte tyskarna iväg och jag bäddade ner mig i sängen. Så var det slut på denna helgen också ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: