Min lördag :)

God förmiddag :) 

I helgen är barnen hos mamma och Peder eftersom jag jobbar och Kent har varit i Hagfors :D 

När jag slutade jobbet igår åkte jag först iväg för att möta upp en tjej,som skulle få lite grejor av mig. Hon dök dock inte upp så vi får försöka bestämma en annan dag..Sedan åkte jag till Karlskoga för att fira Sebastian litegrann =) Mamma hade fixat iordning lite gott till kaffet och han fick öppna lite paket :D Mormor och morfar var också där och Peders ena dotter med så vi var några stycken. 

Efter några timmar åkte jag hem för att hinna umgås lite med sambon,som kommit hem :) Vi bestämde oss för att lyxa till det med lite go mat så han stack iväg till pizzerian medan jag stannade hemma för att träna lite :D 

Resten av kvällen bestod av en dusch samt mys framför teven innan bägge två däckade i soffan :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: