God morgon och gårdagen - bl a present :)

God morgon :) 

Idag är jag och barnen lediga :D Trots det har jag redan hunnit med att hänga tvätt samt starta en ny tvättmaskin,plocka ur samt in i diskmaskinen och gjort frukost! Ja,jag är förvånad själv faktiskt ;) 

Igår jobbade jag över i 1 1/2 timme p g a personalbrist. De hade dåligt med personal även på dagis,men barnen fick stanna kvar längre ändå - det är jag tacksam för :D 

Båda barnen somnade,som stockar i bilen <3 De fick sitta kvar och snarka medan jag gav hundarna mat och smågrejade med lite annat. Efter en stund kom Kent också hem. Då åkte vi till Karlstad. 

Grabbarna släppte av oss tjejer vid Lager 157. Där fyndade vi både en fleecedress till Patricia och kalsonger åt Sebastian =D 
När vi var klara där gick vi över till XXL. Vi gick omkring och kikade lite medan vi väntade på våra grabbar,som var till Jaktia. Det kan ta tid,men igår var de snabba ;) 

Vårat mål var att köpa en varsin hjälm till barnen. De fick välja en varsin och var så glada :D Sebastian ville sååå gärna köpa en cykel också,men med tanke på vad,som väntade på honom hemma blev det ingen ;) 

Innan vi åkte hemåt tog vi en sväng inne på Jula. Där köpte vi den här: 


När vi kom hem gick jag in med barnen så de fick prova hjälmarna igen. Under tiden hämtade Kent den här,som gömde  sig i förrådet :) 


Farmor hade köpt med den åt oss dagen innan - tack för hjälpen =D Gissa om lillebror blev glad? Han var helt lyrisk <3 

Han fyller ju tre år om några veckor. Eftersom vi aldrig vet hur länge till han kan cykla innan vintern kommer så bestämde vi oss för att ge honom den redan nu :) 
Han fick faktiskt provcykla den inomhus..Det var härligt att se honom så glad <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: