Min stora tjej <3

God morgon :)

Mitt stora busfrö har åkt med bussen till förskoleklass medan jag och det lilla busfröet myser i soffan <3 

Patricia väckte mig lite försiktigt vid sextiden för att fråga om det var dags att gå upp. Jag svarade att det var en liten stund kvar eftersom klockan stod på halv sju. Då sa hon "ja för du vet ju att jag ska åka buss". Hon var orolig för att mamma inte hade koll ;) 

Det känns jätteskönt att hon trivs så bra både på fritids/förskoleklass,som för henne är samma barn,lärare och lokaler,samt med att åka buss :D Imorgon och på fredag slutar jag tolv så jag har pratat med henne för att höra ifall jag ska hämta henne eller om hon vill åka buss. Hon valde bussen utan att tveka :) Med andra ord får jag hämta lillebror innan vi åker hemåt för att invänta storasyster. 


<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: