*Peppar peppar*

Hej hej :) 

Det har inte blivit någon mer kräkning här hemma sedan Sebastian sista under förmiddagen igår! Han har varit sitt vanliga jag idag och ingen annan har hittills visat några symtom :) 
Jag hoppas verkligen att vi klarar oss så vi kan få fira julen,som vi planerat!! <3 

Idag har vi hunnit med en hel del. Det har bakats marknadsnougat,dekorerats pepparkakor (med både glasyr och smält choklad),spelats spel,pysslats,städats,tvättats osv. Nu har jag tagit mig ett bad medan resten av familjen äter godis - jag ska snart göra dem sällskap innan det är dags för storasyster och lillebror att sova <3 


Igår showade barnen lite för mamma <3 De har väldigt bra fantasi bägge två så det är riktigt kul att se dem ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: