Barnbus och loombands :)

God kväll :D 

Idag har barnen och jag varit lediga. Vi fick rycka ut,som barnvakter åt kusinen Tyra,så det har inte varit en lugn stund på hela dagen ;) Det är härligt när de kan leka så bra tillsammans <3 

Under eftermiddagen kom Anna och Emilia för att hämta lilltösen. De blev kvar ett par timmar till :) Emilia lärde mig och Anna hur man gör smycken av loombands ;D Patricia fick ett set när hon fyllde år förra året (tror jag det var) med 2400 snoddar (jo det är sant!) plus att hon hade ett litet set innan också så hon har en hel del. Förutom en gång då Maja var med och hjälpte oss har jag inte lyckats få till dem! Det blir helt enkelt inte rätt! Men nu vet jag äntligen hur man gör ;) 

Vi har även haft besök av Monica och Göran. Den sistnämnda sitter fortfarande kvar i köket och tjattrar med Kent ;D 
Barnen har bäddat ner sig i soffan och jag har krypit ner i ett bad. Det var skönt efter några dagar med full action :) 

Imorgon ska vi upp tidigt för att åka till jobbet/dagis så det får bli en tidig kväll :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: