En mysig fredag <3

God kväll på er :)

Idag fick Sebastian ta premiärturen för i år på cykeln medan storasyster tog sparkcykeln =D Alla var dock inte lika nöjda :/ Patricia har ingen cykel så hon är ju naturligtvis sur,men hon har önskat sig en i födelsedagspresent så vi får väl se om hon får någon då ;) 




När vi kom hem efter att ha lämnat mat till Kent myste vi till det med tacos och tända ljus <3 


På kvällskvisten blev det träning! Patricia tycker det är roligt och vill gärna vara med :) 
Mitt i ringde farmor för att fråga om Patricia ville sova över hos henne -Edvin skulle också dit! Självklart ville hon det så medan jag tränade vidare packade hon iordning lite grejor i sin väska. Efter det fick barnen äta våfflor innan storasyster blev hämtad :D 

Efter att jag insett att lillebror inte tänkte äta tog vi en dusch innan vi satt på oss pyjamas och bäddade ner oss i soffan =) Jag läste en bok innan vi satt på teven. Det dröjde inte särskilt länge innan han somnade - det händer ju tyvärr inte särskilt ofta så jag passade på att njuta <3 


Nu sover han gått i sin säng och jag passar på att njuta av lite egentid! Pappan är nämligen iväg för att jaga vildsvin och lär bli borta någon timma till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: