Påskafton och början på andra nattpasset :)

Hej hej :)
 
Jag hoppas ni haft/har en trevlig påsk <3
 
När jag kom hem efter min första jobbnatt i morse sa jag bara hej till familjen innan jag smet upp för att bädda ner mig i sängen. Det dröjde inte länge innan jag somnade =D Förutom ett kort avbrott i sömnen,då barnen härjade,sov jag enda till strax efter klockan ett! Så "länge" brukar jag inte lyckas sova så det var skönt.
 
Efter att ha värmt på rester från dagen innan till lunch såg jag på teven en stund innan jag smet upp igen. Familjen var ändå inte hemma så då passade jag på att vila mig lite till ;) Jag lyckades inte sova något mera,men kunde i alla fall ta det lugnt.
 
Vid kvällningen tog jag ett bad medan familjen,som kom hem igen under eftermiddagen,slöade i soffan =) Efteråt fick vi besök av Axel,Linnea,Monica och Maja,som kom för att spela monopol :D Eftersom jag skulle iväg till jobbet fick jag nöja mig med ett titta på innan jag skulle åka :)
 
Nu är klockan strax tolv och jag har hunnit jobba några timmar så jag börjar känna mig lite småseg. Jag försöker trösta mig med att det blir sommartid i natt,vilket innebär att jag får jobba en timme mindre. Det känns inte helt fel =) Fast jag trivs ju med att jobba natt,men ibland känns de passen väldigt långa ;)
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: