Blandat :)

Hej hej :) 

Jag har lämnat min fina tjej på kalas hos en förskoleklasskompis <3 Eftersom jag inte börjar jobba förrän klockan 14 fick jag helt plötsligt lite egentid! Jag har varken lust eller ork att göra något speciellt så jag sitter i bilen och lyssnar på musik ;) 

Igår fick lillebror vara med pappa på jobbet en stund medan jag tog med mig storasyster till Kristinehamn en sväng! Herregud,vad folk det var på Maxi :O 

Vi handlade lite,men målet var att hitta en födelsedagspresent till ovan nämnda kompis :) Patricia visste precis vad hon ville köpa så det gick fort. Grabbarna hade precis hunnit hem innan vi dök upp! Fredagsmyset blev tacos och godis. Barnen var dock inte på världens bästa humör så särskilt mysigt kanske det inte var,men vi umgicks i alla fall <3 

I torsdagskväll fick jag mysa lite med min kille,som oftast har svårt att vara stilla. Det dröjde dock inte särkilt länge innan han sov,som en stock <3 



Eftersom jag inte är bortskämd med att det händer fick han ligga kvar en stund :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: