Idag är det dags <3

God morgon :) 

I natt sov jag inne på Sebastians rum eftersom jag hoppades på att vi kunde få lite sovmorgon. Det lyckades dock inte särskilt bra,men jag snosade vidare på soffan en stund medan lillebror tittade på teve :D 

I eftermiddag/kväll åker vi äntligen till min syster och hennes lilla familj :) Det ska bli mysigt att få umgås litegrann. Självklart längtar jag lite extra mycket efter att få krama på min goa systerson,Linus <3 

I år har vi inte träffats någonting,vilket betyder att alla barnen har hunnit fylla år så vi ska fira allihopa i helgen :) Det blir paketutdelning samt glass med tillbehör - lite lagom sådär =D 

Linn slutar klockan 16 sedan dröjer det en stund innan hon har fått ordning på allt så vi kommer komma fram ganska sent,men förhoppningsvis blir det en lugn resa då barnen lär vara trötta. Jag skulle tro att de sover gott när vi kommer fram ;) Anledningen till att vi har valt att åka idag är för att vi helt enkelt ska få en extra dag i Norge. 

Jag ska snart packa färdigt allting så det är klart! Jag kanske får lite hjälp av lillebror om jag har tur ;) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: