Så kan det gå ;)

Hej hej :) 

Jag fick nyss ett samtal ifrån en av fröknarna på fritids. Hon hade missuppfattat så hon trodde att Patricia skulle bli hämtad idag. Alltså var hon fortfarande kvar på skolan och inte strax hemma,som jag trodde ;) Som tur är går det fler bussar så hon skulle åka med den vid klockan 14 istället. Fröken bad om ursäkt,men jag bara skrattade och sa att så länge jag vet vart damen är så är det ingen fara :D Alla gör vi små missar och jag är glad att hon hörde av sig när hon blev osäker :) 

Det ska bli kul att höra vad Patricia säger när hon kommer ;D Jag hoppas att hon fick med sig allt hon behöver inför helgen. Jag ritade en teckning åt henne igår med bl a stövlar på så hon skulle veta vad,som skulle med hem :) 
Efter att ha packat ner dem sakerna så är det momentet klart! Då är det bara att vänta på att det blir dags att åka. Kent ska skjutsa oss till Rasta så vi sparar in liten på restiden :) 

Jag tänkte duscha barnen och sedan sätta på dem pyjamas innan vi åker för att inte behöva bråka med dem när vi kommer fram. Det känns,som en smidig lösning =D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: