Helgen :)

Hej hej :) 

I helgen jobbade jag,men jag hann ändå göra lite andra saker! 

I lördags fick jag hjälp av Sebastian att laga mat :) 


Kent och Henrik höll på med massa kött så de blev glada när jag kom hem och fixade lunch åt dem ;) 

Sedan byggde jag och Patricia puzzel :) 


Resten av dagen var lugn med lite mys framför teven. 

Eftersom hundarna började bråka och inte kan vara tillsammans har Sacke fått vara inne med oss sedan dess. Jag har aldrig tidigare tillåtit någon av hundarna att vara i soffan,men av någon anledning är jag lite svagare för Sacke ;)
Han är ganska förtjust i mig också faktiskt - han följer efter mig överallt och om barnen får "för mycket" uppmärksamhet blir han avundsjuk ;) <3  


På söndagen var Kent och barnen ute och åt lunch med bl a Monica :) Barnen följde med farmor hem efteråt så jag hämtade dem där när jag slutade. Jag fick lite fika också ;)

När vi kom hem tog jag med Sacke på en promenad :D Sedan blev det en lugn kväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: