Måndag - början på veckan!

God kväll :D 

Eftersom Patricia inte varit helt hundra i helgen bestämde jag mig för att vabba igår för att hon skulle få en dag extra hemma. Jag anser att det är bättre att ha dem hemma en dag för mycket än för lite! Dels för deras egen skull såklart,men även för att de inte ska smitta någon annan...

När Kent kom hem från jobbet tog han över medan jag åkte till stan för att träffa Mickan,som jag inte träffat på evigheter :) Vi gick omkring i lite affärer en stund innan vi gick till Valentino för att äta. Vi åt kycklingtallrik bägge två - mums,vad gott det var :D 
Sedan tog vi en promenad bort till Coop för att handla lite. Efter det gick vi en sväng till innan vi sa hejdå och gick åt varsitt håll. Det var kul att träffa henne - jag hoppas inte att det dröjer lika länge till nästa gång! =) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: