Mina tankar går till dem drabbade <3

God morgon :)
 
Fredagens attentat/terrordåd i Stockholm har nog påverkat oss alla,fast på olika sätt. En del blev tyvärr direkt drabbade genom att förlora en anhörig,vän,bekant osv. Att förlora någon man älskar på det här viset måste kännas fruktansvärt! <3 Hur mycket man än försöker kan man inte sätta sig in den känslan. Jag tycker inte att man borde behöva det heller,men tyvärr händer det fruktansvärda saker ibland. Saker,som är väldigt svåra att förstå. Jag kan inte förstå hur man kan få för sig att göra någonting sådant!
 
Sedan finns det dem,som blev drabbade indirekt eftersom det påverkar oss alla. Allra mest känslomässigt <3 Att något sådant,som detta,händer "hemma" i Sverige känns väldigt overkligt,men samtidigt händer det ju på andra platser runt om i världen så varför skulle det inte kunna hända här? Oavsett hur det händer och vart tycker jag att det är lika hemskt!
 
<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: