Dags för min tjej att börja skolan 📚 ✏️ 📐

God kväll 🌃 
 
Jag har en förväntansfull och nervös tjej här hemma. Vi har packat ner frukten i hennes nya matlåda och lagt ner den i ryggsäcken 🍌 Kläderna är framplockade eftersom vi vill undvika beslutsångest imorgonbitt 😉 Nu håller hon på att göra smörgås till frukosten så hon bara behöver ta fram och äta. 
Det kan vara skönt att ha förberett så mycket som möjligt eftersom vi behöver åka hemifrån rätt tidigt. Lillebror ska vara med Ingegärd så han skulle få frukost hos henne ☺️ Själv tar jag nog en shake eller så eftersom jag har svårt att äta något direkt på morgonen. 
 
Vi har bestämt att jag ska följa med till skolan och vara med en liten stund. Det kan vara bra för oss båda tror jag 😀 💗 
 
Tänk att det redan är ett år sedan hon stod därute och väntade på bussen för att åka till förskoleklass ☺️ Hon var tuff och skulle minsann åka själv 💞
Såhär nöjd och glad var hon då 💗 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: