Det är inte alltid guld och gröna skogar...

God morgon ☁ 
 
Våran måndag var rätt så lugn. Barnen varvade mellan att vara ute och inne. Dessutom hjälpte de mig att rensa lite utav svampen 🍄 Jag ska ta hand om resten idag tänkte jag. 
 
När Kent kom hem från jobbet åkte jag iväg själv till Kristinehamn för att handla. Jag tog med massa skräp samt pant också. Det var skönt att få vara "själv" en stund 😀 Jag behövde det för att få vila ifrån barnens tjafs och tjattrande! Herregud, vad de kan prata 😂 Munnen går i ett på Patricia i princip hela dagarna och lillebror är inte så dålig han heller 😉 Nu när vi varit lediga har de passat på att bråka ordentligt också. Det har varit småtjafs eller större bråk emellan dem från och till, vilket blir väldigt jobbigt tillslut! Det roliga är att de ändå vill vara tillsammans hela tiden. När de bråkat, som mest har vi försökt hålla dem på varsitt rum eller liknande, men det gillar de inte riktigt. De vill gärna leka tillsammans = syskonkärlek 💖 Jag har dock förstått att vi inte är ensamma om detta då de flesta andra vi känner, som har fler barn säger detsamma - att barnen tjafsar och bråkar mycket. Det är ju så det är och på ett sätt känns det skönt att veta att vi i alla fall inte är de enda med det här problemet 😉 
Nu fick jag vila huvudet lite igår så jag orkar med eventuella bråk idag ☺️ Jag kan tackla bråken bättre efter att ha fått en liten paus 💖 
 
 
Jag sparade några bilder ifrån Facebook på mobilen häromdan. Patricia har fixat några kollage bl a detta, som är från Sebastians dop samt ifrån hennes eget 💖 Mina små sötnötar 💋💞
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: