En glad lillebror ska till förskolan, jag läker och god mat 😊 🍲

God morgon ☔ 
 
Igår ringde jag till förskolan för att fråga om Sebastian kan vara där litegrann under veckan trots att jag inte jobbar p g a sjukskrivningen. Det var inga problem 👍 Han ska vara där idag, imorgon och på torsdag mellan 9-14. Han har börjat klättra på väggarna här hemma så det blir toppen för honom att få komma iväg till sina kompisar 👫👬 Han blev jätteglad när jag talade om för honom att han skulle få åka dit 😀💗
 
Jag kommer ta tillfället i akt att vila och bara njuta utav stillheten 💗
Armen blir bättre och bättre, vilket känns väldigt skönt! Såren läker väldigt fint. Jag har lagt om dem själv några gånger nu. Igår kväll lät jag såren få lufta sig ordentligt innan jag lade på nytt. Det var så skönt att inte ha bandaget runt armen en stund... 
Jag har inte lika ont längre, men jag känner att såren läker för det pulserar, kliar och sticker med jämna mellanrum. Trots att det är otrevligt vet jag att det är ett gott tecken 👍 Det märks att jag inte kunnat använda armen ordentligt för om jag gör någonting blir den ansträngt direkt! Jag har undvikit värktabletter i några dagar, vilket har fungerar bra. Jag gillar inte att ta mediciner så jag biter hellre ihop lite extra - på både gott och ont ska tilläggas. 
 
Igår kväll gjorde jag och barnen piroger. Vi tog ett pizzakit och delade på degen så de blev lagom stora. Vi fyllde dem med skinka och ost - vi tyckte det blev jättegott alla tre 😋 Det blev ett helt gäng så det blev matlåda över till Kent tills idag plus till mig 😉 
 
 
 
 
Lagom enkelt och som sagt väldigt gott 😋 
 


Kommentarer
Postat av: Lillemmish- MODE - INSPO

smarrigt vad gott :)

ha en bra tisdag
kramiz

Svar: Sv: Ja, det var riktigt gott 😋 Tack detsamma 🌸
Jenny

2017-08-29 @ 08:25:28
URL: http://nouw.com/lillemmish

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: