En liten dam med bra minne m m 💕😘

God morgon, god morgon đŸŒč 
 
Idag vaknade jag nĂ„gra minuter innan alarmet av att Patricia lĂ„g och "lĂ€ste" i sin sĂ€ng 💕 Hon kan inte lĂ€sa riktigt Ă€n, men hon hittar pĂ„ handlingen nĂ€r hon kollar pĂ„ bilderna eller sĂ„ kommer hon ihĂ„g frĂ„n nĂ„gon annan gĂ„ng nĂ€r t ex jag lĂ€st för henne. Hon har ett vĂ€ldigt bra minne och kan i princip varje mening utantill efter att man lĂ€st en gĂ„ng för henne 📙 NĂ€r hon var liten lyssnade vi mycket pĂ„ ljudböcker nĂ€r vi Ă„kte bil. Hon behövde bara lyssna en gĂ„ng sedan kunde hon Ă„terberĂ€tta allt 💟 
 
Jag tycker det Ă€r mysigt att gĂ„ upp med henne pĂ„ morgonen för dĂ„ hinner vi prata en liten stund innan hon Ă„ker ivĂ€g 😘 Jag uppskattar det extra mycket de dagar jag jobbar kvĂ€llen, som idag t ex, eftersom det Ă€r enda stunden pĂ„ dagen, som jag trĂ€ffar henne överhuvudtaget 💕 
 
 
 
Idag kommer jag dock att trĂ€ffa henne en liten stund nĂ€r hon kommer hem frĂ„n skolan. Eftersom bĂ„de Kent och jag jobbar ikvĂ€ll behövde vi barnvakt. IstĂ€llet för att barnen skulle fĂ„ vara pĂ„ fritids/förskolan först, dĂ„ det endast hade blivit cirka 2 timmar dĂ€r för Sebastian, ska de Ă„ka direkt till Anna och kusinerna 😀 Sedan fĂ„r vi se om det blir jag eller Kent, som hĂ€mtar dem ikvĂ€ll, det beror pĂ„ vem av oss, som slutar först â˜ș 
 
Jag pratade med mamma igĂ„r sĂ„ vi bestĂ€mde att hon skulle ha barnen i helgen dĂ„ jag jobbar och Kent ocksĂ„ troligtvis. Det Ă€r ju lite svĂ„rt att veta eftersom de Ă€r styrda av vĂ€dret.. Det vore ju bra om han kunde jobba nu nĂ€r det har löst sig med barnpassning 😉 Det kan vara lite trixigt att fĂ„ till det under den hĂ€r perioden, men det brukar alltid lösa sig pĂ„ nĂ„got sĂ€tt 😀 
Det Àr riktigt skönt att veta att det Àr löst för den hÀr veckan för det blir en extra stress att försöka fÄ ihop allting! 
 
NĂ€r vi hade följt med storasyster ut till bussen gick jag och Sebastian in för att bygga lite geomag â˜ș Sedan tog jag en dusch medan Ă€ggen kokade. Jag var extra hungrig idag sĂ„ det fick bli en tidig frukost đŸ„›đŸ„šđŸ„–đŸ§€Â 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Lillemmish- mode - inspo

sÄ sööt =)

ha en bra dag
kram

Svar: Tack 💗 Detsamma ☀ kram
Jenny

2017-08-22 @ 09:29:21
URL: http://nouw.com/lillemmish

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: