En lördag med god mat, fina blommor och lite kalasande 💐 🎂

God morgon ☔ 
 
Igår började vi dagen med en sen frukost innan vi fick besök av Linnéa, Axel och Bengt. De fick kaffe med både fikabröd och godis (jag åt inget!) innan gubbarna gick ut för att greja med en av deras bilar. Den ska skrotas så de skulle tömma den på diverse grejor. 
 
När de hade åkt vilade trötta familjen en stund innan vi badade/duschade för att sedan göra oss iordning för en utelunch/middag 🛁 🚿 🍕 
Påvägen till pizzerian pratade Kent med Monica, som var i stan tillsammans med Linnéa. De följde med oss för att äta 🍴 Jag valde en nachotallrik, som var väldigt god 😋 
 
När vi var mätta och belåtna åkte Monica och Linnéa för att hämta Maja medan vi andra åkte i förväg till Plantagen 🌿 Grabbarna hann in före oss tjejer. De hade hittat en blå orkidé, som de gav mig när vi kom in ❤️ Kent vet att jag tycker att de är sååå fina så jag fick köpa med en 😘 Barnen fick en varsin flugätande växt, som de blev jätteglada över 😀
Sedan köpte vi det, som var meningen med hela besöket 😂 Nämligen en present till Anna, som fyllde år. Monica och Kent valde ut ett fint äppelträd till henne och jag tror faktiskt att hon blev glad när hon fick det 😀 
 
Efter det åkte vi till Mats och Anna för att fira hennes födelsedag med lite fika och en omgång Alias 😀 Barnen lekte och busade för fullt ❤️ 
Vi somnade gott alla fyra när vi kom hem ganska sent 😴 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: