En lugn söndag och min fina blomma 🌸

God kväll 🌇
 
Våran söndag har varit lugn. Jag tror att hela familjen varit lite sliten så vi har helt enkelt passat på att vila oss ordentligt 💗 Under eftermiddagen skulle Kent iväg till skogen för andra gången idag (han var ute tidigt på morgonen också tillsammans med Axel). Jag och barnen tog en sväng till farmor 😀 Barnen lekte med dockor och gjorde mat åt oss vuxna 😉 
 
När vi åkte hemåt mötte vi en hund springandes - gissa om vi blev snopna när vi såg att det var Stei 😲 Eftersom ingen varit hemma visste vi såklart inte att han hade rymt! Han hade dock tröttnat på att vara läs så han kom direkt när han såg bilen och blev jätteglad när jag bar in honom i bilen 💗 Han fick följa med oss in, dels för att han var blöt och för att vi inte kunde komma på hur han hade kommit ut ur hundgården 🐕 Grinden var stängd och det fanns inget hål eller någonting.. Konstigt.. 
 
Medan barnen åt kvällsmat framför teven samt gjorde sig iordning för att sova passade jag på att städa Sebastians rum! Jag hoppas verkligen att det får vara ordning därinne nu för usch vad trött jag är på att städa! 😴 😴 
 
Jag tog en paus för att läsa en bok för barnen innan de lade sig 💗 Det är ett mysigt avslut på dagen 💋💕 
 
Jag har ställt min nya blomma på plats 🌸 Jag tror dock att jag ska testa att ställa den i ett av vardagsrumsfönstrena istället då det är ljust, men ändå inte för varmt samt att det inte finns något drag där. Vad jag har kunnat läsa mig till verkar det perfekt för den så jag gör ett försök ☺️ 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: